Beschrijving
Titel: Invloed Auteur: Robert B. Cialdini ISBN: 9789052617152 Conditie: Used Welke mechanismen zorgen ervoor dat u 'ja' zegt tegen aanbiedingen waar u eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van u gedaan willen krijgen? En hoe kunt u deze technieken zelf toepassen? Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. De auteur ging daarvoor drie jaar 'undercover' bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste. In deze 5e herziene editie onderzoekt Cialdini onder meer * de werking van invloed in andere culturen; * de rol van het internet en andere nieuwe technologieën; * recente maatschappelijke ontwikkelingen, zoals toenemend excessief geweld. Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en geldt wereldwijd als dé autoriteit op het gebied van beïnvloeding.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
We checken alle boeken eigenhandig
Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
30 dagen retourgarantie
Kenmerken: Kopen in Rotterdam